01 Mart, 2013

BİR ŞARKI SÖYLEYELİM

GRUP ŞURUP - ÖLÇÜLER
Grup Şurup'tan ölçüler şarkısını seyrederek dinleyin ve de iyice öğrenip sonra da söyleyin. Tamam mı?


ŞARKININ SÖZLERİ
Grup Şurup - Ölçüler -

Sütümü litreyle, kirazı kiloyla,
boyumu metreyle, ölçerim, ölçerim!
Sütümü litreyle, kirazı kiloyla,

boyumu metreyle, ölçerim de ölçerim!
Bir elimde metre var, bir elimde terazi.

Duramam ben ölçerim, severim ben ölçmeyi.
Bir elimde metre var, bir elimde terazi.

Duramam ben ölçerim, severim çok ölçmeyi.

Suyumu litreyle, elmayı kiloyla,

kumaşı metreyle, ölçerim, ölçerim!
Suyumu litreyle, elmayı kiloyla,

kumaşı metreyle, ölçerim de ölçerim!
Bir elimde metre var, bir elimde terazi.

Duramam ben ölçerim, severim ben ölçmeyi.
Bir elimde metre var, bir elimde terazi.

Duramam ben ölçerim, severim ben ölçmeyi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder